Wat is dit ?
Deze zat op een paaltje bij Battenoord langs de dijk..
Deze zat op een paaltje bij Battenoord langs de dijk..
Deze foto heb ik gemaakt in juni 2017, voor de kust van de Buitenste Hebriden (Schotland)
Welke vlinder is er uit deze lege cocon gekomen?11 januari onder de eikenboom waar ik eerder de wintervlinder heb gezien.B.v.d. vr. groet Marijke
hier nog een foto Weet iemand wat dit is en wat moet ik doen om mijn plant weer gezond te krijgen?
Hallo, Mijn citroenplant is in de toppen ingesponnen. Waarmee weet ik niet. Het is een soort webje wat over de toppen gesponnen wordt. Wat kan ik hier aan doen en weet iemand wat het is?
hoe doe ik de adres van mij e-mail account veranderen
een vraag over de gaai. Tijdens een wandeling ter voorbereiding van een IVN-diersporentocht kom ik langs het pad op verschillende plekken opengebroken (??) eikels van de Amerikaanse eik tegen. Geen knaagsporen van muizen in ieder geval. De eikels zijn allemaal min of meer door de helft met een ...
Waarom zijn sommige merels , die in de tuin zijn geringd?
Hallo
ik heb sinds 25 jaar veel merels, koolmeesjes, pimpelmeesjes,turkse tortelduifjes. en stadsduiven in mijn tuin en 1 keer per jaar een zwerm spreeuwen die mn druivenstruik komen plunderen.
dit jaar echter heb ik nog niet 1 merel gezien wel 3 losse spreeuwen die nu dagelijks langs ...