Krams
Zijn dit Kramsvogels?Vandaag, Nunspeet, stuk of 20.
Zijn dit Kramsvogels?Vandaag, Nunspeet, stuk of 20.
Op 2017-10-04 in Dordrecht waargenomen eenZou dit een Vlekplaatbochelvlieg Megaselia lutescens kunnen zijn?Gr.Dirk
Kort geleden heb ik een zieke kastanjeboom omgezaagd. Op de stronken verschijnt nu een op oesterzwam lijkende paddenstoel, maar deze is duidelijk gesteeld. Aan de onderzijde witte lamellen, hoed minstens 10 cm breed. Welke soort is dit?
Weet iemand hoe dit vogeltje heet? Het is toch geen mus? Ook gezien op Schiermonnikoog.
Dit vogeltje vorige week gezien op Schiermonnikoog. Weet iemand hoe het heet? Door het tegenlicht helaas de kleur niet goed zichtbaar (geelgroenig?)
op een dode boswilg trof ik deze reeks paddenstoelen aan, zijn dit judasoren? zo niet wat is het dan? Aangetroffen in OosterlijkFlevoland
foto gemaakt eind juli 2017 langs Maximakanaal 's-Hertogenbosch.Plant stond in laaggelegen vergeten hoekje langs fietspad.
Er wordt altijd geadviseerd een beschrijving bij een foto te geven. Doe ik bijna altijd. Vandaag bij twee foto's een beschrijving gegeven. Onder de geplaatste foto is daarvan niets te zien. Er staan alleen .....Groet,Tjerk
Is dit een matkop of een glanskop.Hij zat vandaag bij ons in de tuin .