Wie weet wat voor vogel dit is
Deze vogel zat vanmiddag bij ons in delft in de tuin, het lijkt op een kruising roodborstje/koolmees maar wellicht is hier iemand die het echt weet.
Deze vogel zat vanmiddag bij ons in delft in de tuin, het lijkt op een kruising roodborstje/koolmees maar wellicht is hier iemand die het echt weet.
Vandaag tijdens het schaatsen en de rit er naartoe zag ik vijf keer een snapachtige voorbij vliegen en vrij snel weer het gras/riet in duiken. Weet iemand welke dat waarschijnlijk geweest is? Bij earnewoude 4x en 1x bij ureterp ad feart.bokje, watersnip of...?helaas geen foto....
Wie weet welke vogel dit is? Leeft in kleine groep, gesignaleerd aan de kust (Zeeland) en heeft een andere snavel dan een kneu of barmsijs.
Is dit de bruinesuikerzwam? Gevonden op 24 februari in gemengd bos in Overijssel. Gr. Anke
Het lijken net kleine bramen. Welke soort kogelzwam is dit? Gevonden op 12 februari. Gr. Anke
Gaat het bij de schimmel op deze foto om de mycenaparasiet ?
Met vriendelijke groet,
Constant van Bommel
Deze vogel zat vanmorgen bij de vijver te drinken.Hij had ongeveer de grootte van een volwassen merel.
Moet ik ervan uitgaan dat een een voorbijganger de mol vond en dit gedaan heeft of zijn er hier b.v. vogels die dit doen!Gezien aan de rand van de Meeslouwerplas onder Leiden.
Weet iemand welke zwam dit is, hij zit op loofhout en ik heb hem gevonden op 24 februari en is prachtig roze van kleur? Gr. Anke