Welke rups is dit
Welke rups is dit? Kan deze rups niet in mijn vlinderboek vinden.
Welke rups is dit? Kan deze rups niet in mijn vlinderboek vinden.
Determinatie - Frater of barmsijs ? Paulinapolder - 14/1/2018 - dijk Westerschelde - ( Gele bek + purper kleurtje op kopje.
Tijdens een duik in het Galderse Meer bij Breda twee weken geleden deze spinsels en larven gezien. Watertemperatuur 5 graden. Diepte 7-10 meter. Ik dacht aan libelle larven, maar het lijkt me nogal diep en ik lees nergens dat ze dergelijke spinsels maken. Verder is er nauwelijks onderwaterleven in d...
Hoe kan ik mijn account opheffen of profiel verwijderen?
Als vogels broeden mogen de nesten niet verstoord worden. Maar worden nesten dan niet meer gebruikt nadat de jongen zijn uitgevlogen? Of, als een nest vaker gebruikt wordt om te broeden, blijft het nest leeg tussen twee broedsels?
Afgelopen zondag liepen we in het hoogwatergebied van Munnikenland bij Loevestein. Overal zagen we vraatsporen op de boomstammen. Ook de knotwilgen vertoonden veel sporen. Welke dieren zijn verantwoordelijk? Zijn het de schapen, die er niet liepen. De Rode reuzen (runderen) die tijdelijk in droger g...
Ik denk toch dat het en buizerd is , maar weet het niet zeker.
In het von Gimborn arboretum trof een van mijn collega vrijwilligers het volgende nest aan. Van wat voor dier of vogel kan dit zijn. De foto's zijn helaas niet zo scherp.
determineren van deze vogel. Frater?