muis
Is dit de rosse woelmuis? Gezien op 17 febr. jl. op een voederplaatsje voor vogels in Uddel, aan de rand van Landgoed Staverden.
Is dit de rosse woelmuis? Gezien op 17 febr. jl. op een voederplaatsje voor vogels in Uddel, aan de rand van Landgoed Staverden.
Er zitten 4 poppen aan mijn schuurdak. Zijn ze van Klein koolwitje of toch andere soort?
Ik heb een vraag over de nieuwsbrief . Ik krijg allemaal complimenten dat mijn foto van de vos in de nieuwsbrief is geplaatst. Hoe kan ik dit zien. Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief .
Een 2e foto kan misschien nog helpen?
In aug '16 fotografeerde ik in Wouterswoude (Fr.) een groep wilde bloemen aan de slootkant, die niet veel vookomen. Lange steel vol met bloemen met stervormige kelk. De bloemen lijken op vingerhoedskruid cq orchidee. Er zaten veel koolwitjes op. Omdat ik de foto wil opnemen in een uit te geven fotob...
welk vogeltje is dit? het was van morgen in mijn tuintje zelf dacht ik aan een tjif tjaf of fitis
Wat is dit?
Klopt het dat dit grauwe ganzen zijn?
Vandaag tussen een essen stobbe en een tegel die erop lag in de tuin zag ik deze ongeveer 1cm groot 14 van deze kleiachtige mooie coconnetjes. Aan de onderkant van de steen was wat spinnenrag achtig materiaal en er liepen een paar volwassen pissenbedden en een duizendpoot onder vandaan maar ik had n...