Forum

Nieuwste vragen

Welk slakje...

Dit kleine slakje vond ik in een holte van een lavasteentje die ik in mijn tuin heb liggen. Het beestje is ongeveer 3 mm lang... Het lijkt een torenslakje. Ik heb nooit eerder zo'n slakje in mijn tuin gezien. Ik ben gaan zoeken en kwam uit bij Zeggekorfslakjes. Maar die zijn nog al bijzonder dacht i...

Algemeen opnames van mij.

Hallo redactie,Onder aan mijn opnames komt altijd mijn e-mail naam . Dat wil ik niet. Gewoon mijn naam R.C.Moeliker wil ik er staan. Hoe doe ik dat?. Heb al gekeken op mijn profiel, lukt helaas niet.Bedankt ,R.C.Moeliker.

Imiteren

Klopt het dat een vlaamse gaai,qua roep, een buizerd kan imiteren? Heb er een filmpje van(helaas te veel MB om te delen),dacht dat het een buizerd was. Haha,trapte er goed in!groet,Erna Vriesman

Klauwtjes, tortelduiven,..

Ik voer de vogels bij, zaden, pinda's, pindakaas, vetbollen, nootjes, appels, en rozijnen waar vooral de spreeuwen, merels maar ook mussen en houtduiven gek op zijn! Er wordt beweerd dat er voldoende voeding zou zijn voor de vogels? Is dat echt zo? Wat eten de klauwtjes, kraaien en tortel en andere ...