Welke Salamander is dit?
Welke Salamander is dit? Hij is aangetroffen in een filterput waar hij waarschijnlijk de winter doorbrengt
Welke Salamander is dit? Hij is aangetroffen in een filterput waar hij waarschijnlijk de winter doorbrengt
Hebben jullie enig idee want dit kan zijn? Kwam bovenwater in het huis van ouders van vrienden. Ik heb nog een foto dan ligt er een glazen plaatje over de met gaas gevulde vakjes in de kist. De kist zal zo'n 35 cm lang en 20 cm breed zijn bij benadering.
Van welke bloem zijn dit de zaden?Aan een lange stengel zaten er wel een stuk of 5 op een klein afstandje boven elkaar.In een tuin.
Weet iemand welke eendensoort dit is? Kwam voor in de aflevering over de naarderplassen.
Lijkt op een nonnetje maar deze eend heeft licht aan de achterkant bij de vleugels.
Tevens naast de Endomychus coccineus (Viervlekschimmelvreter) larve zag ik dit insect wegkruipen, zelfde boom, kon nog vlug deze opname(s) maken. Maar wat is het. Gr. Jan
Goedemorgen,Ik heb in de tuin een plankje tegen het raamhout geschroefd.Daar stond vroeger een vogelhuisje op.De laatste paar weken zit er een groot deel van de dag een heggemus op, die steeds tegen raam opvliegt en dan met de snavel tikt, alsof hij naar binnen wil.Natuurlijk vind ik dat leuk, maar ...
In een bosje aan de Maas bij Grave op een half vergane boom zat dit insect, nooit gezien, geen idee in welke familie ik die moet zoeken. Gisteren genomen. Gr. Jan
Kent iemand deze boom, rechts van de dame?Mvg
Zou deze bloeiwijze kloppen met de blauwe californische cipres, uit de eerdere 2 vragen?