Schadelijk?
Kunt u mij vertellen wat voor insect dit is en of hij schadelijk is? Hij zit binnen tegen het raam, hij vliegt en kruipt maar stinkt niet.
Kunt u mij vertellen wat voor insect dit is en of hij schadelijk is? Hij zit binnen tegen het raam, hij vliegt en kruipt maar stinkt niet.
Een heel klein beestje is het. Zo ongeveer 4 mm langIk vond hem in een holte van een lavasteentje dat ik in mij tuin heb liggen.Het lijkt mij een larve van één of ander beest...maar kan het niet op naam brengen.Misschien weet iemand van het Forum het.Bij voorbaat mijn hartelijke dank.vriende...
Goedemorgen, In de natte duinen kwam ik deze mij onbekende mos-soort tegen! Misschien dat de rubriek 'Overig' had moeten zijn, maar wie kan mij hierbij helpen de soort te determineren. Alvast bedankt. Hans
Op 9 maart vond ik op een omgewaaide Den deze tandzwam. Weet iemand welke tandzwam dit is?
Ik reageer op de foto van de staartmees zonder staart. Wij hebben al vaker een staartmees zonder staart in de tuin gehad. De staart groeit weer aan. Staartmezen met een staart op halve lengte zijn ook grappig in de groep.
24 maart zag ik dit vlindertje in de buurt van vennetjes heide en rand bos.Wat is de naam?Heb lang gezocht kan deze niet vinden.BVD vr. groet Marijke
Ik dacht dat dit een Huisspinnetje was. Maar ik las dat die geen tekening op de poten hebben.Deze was zo klein dat ik hem nauwelijks met het blote oog herkende als een spinnetje. De lens bracht uitkomt. Het is dus mm werk...Misschien weet iemand van het forum raad.Bij voorbaat hartelijk dank,Henny P...
Is dit een brem of gaspeldoorn
Kan iemand mij vertellen welk bloemetje dit is, staat onder de bomen.