gele lintbloemetjes
In de berm bij kasteel Doorwerth Gelderland zagen we tijdens onze Amsterdam-Arnhem wandeling deze bloemetjes vandaag en we vroegen ons af hoe ze heten. Paardenbloemen zijn het in ieder geval niet.
In de berm bij kasteel Doorwerth Gelderland zagen we tijdens onze Amsterdam-Arnhem wandeling deze bloemetjes vandaag en we vroegen ons af hoe ze heten. Paardenbloemen zijn het in ieder geval niet.
In onze tuin Dordrecht, komt al jaren een “kraaiachtige” met grijze veren, die ik niet in de boekjes kan terugvinden. Weten jullie het?
Vanmorgen gezien op stukje hout dit lag onder een eikenboom.Wat is de naam van deze schimmel?BVD vr. groet Marijke
Deze vlinder zagen we op zaterdag maart in Moergestel op de Kerkeindse heide. Volgens mij is het een nachtvlinder. Maar welke?
Waar komen de kikkers plotseling vandaan , hebben ze allemaal in de modder geslapen gedurende de winter ? Een vijver van 100 x 100 cm n 80 cm diep . Amsterdamse tuin , 28 maart 2080
Wat is dit. Ik denk dat het iets met kikkerdril te maken heeft.
Raamdal, oude omgewaaide boom, twee voor mij onbekende kevers voor de lens gekregen, grootte: linker ongeveer 15mm, rechter 4mm, bosgedeelte langs de Raam. Gr. Jan
We wandelden afgelopen week aan de kust in Portugal en zagen deze vogel.Wie weet wat dit is?De foto is wel heel onduidelijk hoor!Groet vanKees
Zondag 25 maart j.l. zagen we een raadselachtig iets op de Fazantenweide van Natuurmonumenten (Noetselerberg) bij Haarle.Het zag er uit als een minipaddenstoeltje met een vrij lange dunne stengel en een kogelrond bolletje er op. Ik heb een euromunt mee gefotografeerd om een idee te krijgen van de af...