Welke vlinder is dit?
Deze vlinder zagen we op zaterdag maart in Moergestel op de Kerkeindse heide. Volgens mij is het een nachtvlinder. Maar welke?
Deze vlinder zagen we op zaterdag maart in Moergestel op de Kerkeindse heide. Volgens mij is het een nachtvlinder. Maar welke?
Waar komen de kikkers plotseling vandaan , hebben ze allemaal in de modder geslapen gedurende de winter ? Een vijver van 100 x 100 cm n 80 cm diep . Amsterdamse tuin , 28 maart 2080
Wat is dit. Ik denk dat het iets met kikkerdril te maken heeft.
Raamdal, oude omgewaaide boom, twee voor mij onbekende kevers voor de lens gekregen, grootte: linker ongeveer 15mm, rechter 4mm, bosgedeelte langs de Raam. Gr. Jan
We wandelden afgelopen week aan de kust in Portugal en zagen deze vogel.Wie weet wat dit is?De foto is wel heel onduidelijk hoor!Groet vanKees
Zondag 25 maart j.l. zagen we een raadselachtig iets op de Fazantenweide van Natuurmonumenten (Noetselerberg) bij Haarle.Het zag er uit als een minipaddenstoeltje met een vrij lange dunne stengel en een kogelrond bolletje er op. Ik heb een euromunt mee gefotografeerd om een idee te krijgen van de af...
Kunt u mij vertellen wat voor insect dit is en of hij schadelijk is? Hij zit binnen tegen het raam, hij vliegt en kruipt maar stinkt niet.
Een heel klein beestje is het. Zo ongeveer 4 mm langIk vond hem in een holte van een lavasteentje dat ik in mij tuin heb liggen.Het lijkt mij een larve van één of ander beest...maar kan het niet op naam brengen.Misschien weet iemand van het Forum het.Bij voorbaat mijn hartelijke dank.vriende...
Goedemorgen, In de natte duinen kwam ik deze mij onbekende mos-soort tegen! Misschien dat de rubriek 'Overig' had moeten zijn, maar wie kan mij hierbij helpen de soort te determineren. Alvast bedankt. Hans