Wapenvlieg?
Vanmiddag in Wervershoof deze vlieg gezien. Is dit een wapenvlieg? Zo ja, welke?vriendelijk dank.
Vanmiddag in Wervershoof deze vlieg gezien. Is dit een wapenvlieg? Zo ja, welke?vriendelijk dank.
Wat te doen bij een verhuizing als je niet weet wat de volgende bewoners met de vijver doet waar veel levende beesten in verblijven.Vissen salamanders en kikkers groene bruine etc.Heel graag een antwoord.15 Mei ga ik verhuizen naar een service flat kan dus niets mee nemen.Vast bedankt.Mevrouw de Voo...
Zou dit een volwassen mannelijk exemplaar van de bonenspintmijt kunnen zijn?Gevonden te Utrecht op de kleine brandnetel in de zomer.
Welk vogeltje is dit ? Ligt gele streep bij de ogen ligt grijsbruin met wat geel en begé
Onduidelijke foto, kan iemand hier iets van maken?Omgeving Duiven,Naar mijn mening iets groter dan een buizerd, witte staart
Beste vroege vogels,
Wij hebben sinds twee weken de sleutel van ons huis in Breda. Erg bijzonder want onze tuin is 1000m2 groot!
Nu was ik aan het spitten en kwam ik in korte tijd meerdere larves tegen van 3-4 cm groot, wit lijf en bruine kop met bijtkaken. Vooraan het lichaam ook wa...
Hoe heten deze plantjes? Ze staan in een parkachtige gedeelte langs de Beek in Den Haag. (En ze komen me bekend voor......)
9 april zag ik dit het leek wel een zaadje op de struikheide maar na de foto te hebben bekeken geen idee wat is dit?Dit was niet de enige.BVD vr. groet Marijke
Ik kwam vandaag in de schuur bijgaand insect tegen. Gezocht, maar ik kan niet vinden wat dit voor beestje is. Hij heeft de grootte tussen een pinda en een euro.