bonte vliegen vanger
eet een bonte vliegen vanger houtmieren ?
eet een bonte vliegen vanger houtmieren ?
Ik zag vanochtend een vogeltje wat leek op een zwart kop mee Kwa kleuren. Op de vleugel zat een Dune gele streep. Snavel voor kant heb ik niet kunnen zien. Kwa grote vergeleek ik het met de koolmees. Maar begin nu overal aan te twijfelen..iemand?
Ik heb een vogel geluid opgenomen. Wil graag weten welke soort het is. Kan echter geen mp3 oid oploaden.Tips?Dank!
Deze kleine, blauwe snuitkever doet zich (samen met veel soortgenoten) tegoed aan de bloemknoppen van mijn appelboom. Het is geen Appelbloesemkever Anthonomus pomorum), want die is grijsbruin met een V-vormige tekening op de dekschilden. Maar wat dan wel?
Sorry, lukte niet om een duidelijke foto te maken maar hoop dat jullie hier wat van kunnen maken. Zong erg mooi! Was vanmiddag bij Nieuwkoopse plassen
We kwamen dit insect tegen in de tuin en konden niet vinden hoe het heet. Heeft iemand misschien een idee?
Hallo mensen,
Wat voor een insect kan dit zijn? Ik heb et honderden in mijn tuin. Het insect is kleiner dan een bij/wesp.
Dank voor het antwoord.
Welke vogel is dit?
Ik zou graag willen weten op welke plant dit Oranjetipje mannetje zit. Het plantje staat in een tuin op het gazon (foto 15-4-2018, Venlo).