Ook deze plant is mij onbekend? jeanet1 Geplaatst op 12-05-2018 om 17:39 Deel op Facebook Deel op Twitter In een bak bij de theetuin in Eemnes, ik zal nog een foto plaatsen.
Ingrid4nature Geplaatst op 13-05-2018 om 17:19 Ja, dat is hem! Ooit heb ik die ook gehad, maar kon de plant niet meer vinden...Nu onthouden... Bedankt Dick
ivn-er Geplaatst op 13-05-2018 om 14:33 Het is zeker geen Clerodendron maar een lid van de familie der abutilons. Ik heb 'm zelf gehad maar ben de naam even kwijt. Gr. Dick
Ingrid4nature Geplaatst op 12-05-2018 om 19:20 Misschien een Clerodendrum trichotomum var. Fargesii oftewel Kansenboom of Pindakaasboom? Klein boompje of struik, oorspronkelijk uit Aziƫ.heel apart en moeilijk te vinden...
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Dank jullie wel allemaal, ik had geen idee!
Ja, dat is hem! Ooit heb ik die ook gehad, maar kon de plant niet meer vinden...
Nu onthouden... Bedankt Dick
Gevonden: Abutilon megapotamicum Gr. Dick
Het is zeker geen Clerodendron maar een lid van de familie der abutilons. Ik heb 'm zelf gehad maar ben de naam even kwijt. Gr. Dick
Misschien een Clerodendrum trichotomum var. Fargesii oftewel Kansenboom of Pindakaasboom? Klein boompje of struik, oorspronkelijk uit Aziƫ.
heel apart en moeilijk te vinden...
Tweede foto! Dank voor het meedenken, Jeanet