Wat is dit voor vogel?
Al en paar dagen zingt deze vogel, eenling, het hoogste lied. Mooie, heldere klanken. Wat is dit voor soort vogel? Hij heeft een soort kuifje dat een beetje uitsteekt.
Al en paar dagen zingt deze vogel, eenling, het hoogste lied. Mooie, heldere klanken. Wat is dit voor soort vogel? Hij heeft een soort kuifje dat een beetje uitsteekt.
welke roofvogel is dit ,heeft iemand de oplossingmvgr
Wie weet wat dit is.
hallo,ik zie op meerdere sites staan dat je huismussen jaarrond mag bijvoeren, zelfs als ze jongen hebben. Ze zouden het vogelvoer zelf opeten en voor de jongen insecten blijven zoeken. Toch zag ik vandaag dat ze met hun bek vol vogelvoer rechtstreeks richting hun nestlocaties vliegen.ik ben benieuw...
Er komen sinds kort (april) bijen in ons insect hotel, zij kruipen in holle bamboe stokken en maken de ingang dicht met een grijs substantie. Waarom doen ze dit?
Vanmorgen gevonden op blad dotterbloem aan rand vijver in heemtuin Gouda.Ik dacht eerst aan een soort sluipwesp, maar volgens mij past het achterlijf daar niet bij. Wat het dan wel kan zijn ? Ik voel me wel wat bezwaard dat ik alweer een insectenvraag stel. Vriendelijke groet,Tjerk...
Afgelopen vrijdag 20 april vond ik deze rakker op een hockeyveld in Naarden (NH). Hij (of zij) is ongeveer 5cm lang en heeft 6 poten. De voorpoten gebruikte hij (of zij) om zichzelf te beschermen en de pootjes van mijn zonnebril van zich af te meppen. Wie oh wie verteld me wat dit is?
Van wie is de te horen electronische (sequencer ) muziek ?
Op dit moment groeien en bloeien er vrij veel bloemen . ongeveer 40 cm hoog en lichtgroen gekarteld blad. Uitdunnen of tot na de bloei laten staan? De naam schiet me niet te binnen . Misschien weet ik die niet.