Margriet?..
kreeg deze plant cadeau, maar twijfel of het een gewone Margriet is, kan iemand dit aan het blad zien.ik zal de bloem nog een keer extra bijsluiten.dank voor het meedenken, Jeanet
kreeg deze plant cadeau, maar twijfel of het een gewone Margriet is, kan iemand dit aan het blad zien.ik zal de bloem nog een keer extra bijsluiten.dank voor het meedenken, Jeanet
Durf het bijna niet te vragen.....
Dezer dagen draaien grote groepen meeuwen rondjes boven de stad (Den Haag). Blijkbaar profiteren ze van de thermiek. Is er een reden dat ze op een specifieke plaats blijven rondvliegen, bijvoorbeeld voedsel? NB ze duiken niet naar de grond maar blijven in de lucht!
Zondag 15 juli lagen er langs de vloedlijn op het strand bij Den Haag heel veel (vliegende) mieren. Waarom komen zoveel mieren tegelijk naar zee?
Deze wesp of bij kwam met 5 vriendjes af op ons wijntje in een tuin in Leiden. Wie weet meer? (Reeds per abuis geplaatst in andere categorie)
Welke kan dit zijn?
Als spinnen groeien kruipen ze meerdere keren uit hun oude huidje tot ze volwassen zijn.Kevers zijn echter sterk bepantserd door hun dikke chitinehuid. Verwisselen zij ook hun harde bepantsering tijdens de groei?
van deze rups heb ik de site van de vlinderstichting geraadpleegd en ook de ANWB vlindergids. Heb nog geen zekerheid. Wie helpt?met dank en vr.gr. Arend
Ik heb een vraag heb een grote kooi van 80 breedt en 60 hoog nu heb ik daar 2 kanaries in maar zou graag ook Japanse meeuwtjes willen houden , kunnen deze vogels bij elkaar Zoja hoeveel zou ik er dan best kopen ? En eten Japanse meeuwtjes ook kanarie voer of hebben ze ander voer nodig