Vogelgeluid
In de laatste weken hoorden wij bij Overberg een Vogelgeluid dat klinkt als Figaro-Figaro-Figaro. Hij lijkt op een merel. We hebben het geluid opgenomen. Hoe kunnen we dat opsturen/ laten horen.claar de Roy
In de laatste weken hoorden wij bij Overberg een Vogelgeluid dat klinkt als Figaro-Figaro-Figaro. Hij lijkt op een merel. We hebben het geluid opgenomen. Hoe kunnen we dat opsturen/ laten horen.claar de Roy
Deze libel vloog bij de vijver in de landschapstuin van het nationaal park De Hoge Veluwe.
Weet iemand wat voor insect dit is. Ongeveer2 cm, harige poten, gelig achter de kop.
Harderwijk, vandaag 10.00 uur in rietkraag.Volgens mij is dit Kleine Karekiet. Correct?
Om fruitvliegjes te verjagen heb ik een bakje azijn neergezet. Een dag later zie ik aan de buitenkant van het bakje plukken wit spul. Wat is dit?
Deze voor mij onbekende vlieg bezocht ons bloeiende koninginnen kruid.
Dit insect/ deze larve zwemt in mijn kleine tuinvijver. Het lijkt op een soort huls waar een larve in zit. Wie weet wat dit is?
welk insect is dit? zat gisteren in mijn voortuintje?
welk vogeltje is dit ? een tjiftjaf of een fitis dacht ik kwam in mijn tuin badderen