donkerrode bloemetjes
in aug/sept. bloeiden deze donkerrode bloemetjes aan de rand van mijn terras. Ook de groene blaadjes staan mooi.Ik denk dat het een plantje is dat ik ooit cadeau heb gekregen.
in aug/sept. bloeiden deze donkerrode bloemetjes aan de rand van mijn terras. Ook de groene blaadjes staan mooi.Ik denk dat het een plantje is dat ik ooit cadeau heb gekregen.
Vandaag deze aster in Ede gefotografeerd met een afgevlogen muntvlindertje. Maar welke aster is dit?
Een vriend kwam met deze foto van een grote dikke rups die hij langs de waterkant in Zeeland had gezien. Lijkt me van een pijlstaartvlinder. Maar welke precies?Bij voorbaat dank, gr. Jan
Wie kent deze bladroller? In Hongarije gefotografeerd, Ik dacht een Hoefijzermot maar weet dat niet zeker. Ik ben er wel achter dat ze niet precies hoeven te lijken maar vindt het toch moeilijk. Wie helpt mij?
Weet u welke dit zijn en of ze bijvoorbeeld eetbaar zijn?
Is het een uit de tapuit familie? Heeft ongeveer de grote van een merel helaas maar een keer kort gezienGezien in Frankrijk
Deze zat aan de voet van een berkkenboom.
Ik kom er niet. Zat op beukenboom op ongeveer een meter of 4 hoog.
op een hunebed lag een stuk hout met kleine witte schimmel. Is hier ook een naam aan verbonden?