Rupsen!
Hallo,mijn oostindische kers zit vol met rupsen. Ze hvreten de plant kapot en poen de boel onder.1.wat voor rups is dit?2.wat is de bedte remedie?dank voor jullie feedback!vriendelijke groet,alwin Bijvoet
Hallo,mijn oostindische kers zit vol met rupsen. Ze hvreten de plant kapot en poen de boel onder.1.wat voor rups is dit?2.wat is de bedte remedie?dank voor jullie feedback!vriendelijke groet,alwin Bijvoet
Deze zat bij een wilde bloemenmengsel, maar geen idee hoe die heet.Denk wel één van jullie.
Bedankt alvast Michelle
Vandaag liep er wat over mijn vloer.
Gevangen en in Google gezocht, maar niet te vinden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Lange sprieten aan zijn kop en korte aan zijn kont.
Welke paddestoel is dit? Hij groeit op hout in gemengd bos en is rafelig aan de randen en heeft grijze plaatjes. Op 12 september gevonden.
Deze is aangeplant bij station Bullewijk in Amsterdam Zuidoost
Welk insect is dit? Het dier zwemt met grote snelheid door mijn zwembad en vliegt nadat ik het gevangen heb met even grote snelheid weg
Hoi vroege vogels, nogmaals de vraag, als ik een reactie heb geplaatst en ga weer terug na de vorige pagina wordt mijn reactie nogmaals geplaatst. Zo te zien hebben daar meer mensen last van.l.gr. Petjoe
Mijn zus appte me vanuit Oostenrijk met de vraag wat voor plantje dit is, iemand een idee?
hoort bij mijn vorige vraag. Vandaag op 14 september zagen we de rode 'bonen' zitten.Wie kan er iets meer over vertellen? Kun je die planten? Heeft dat zin?