vlinder
Wie kan mij helpen met het determineren van deze vlinder.Ik fotografeerde hem begin juni in Flevoland.Alvast hartelijk dank voor je moeite. Wilma
Wie kan mij helpen met het determineren van deze vlinder.Ik fotografeerde hem begin juni in Flevoland.Alvast hartelijk dank voor je moeite. Wilma
Gespot langs een oprijlaan van een landgoed in Dordrecht onder oude eikenbomen. Met de ringen lijkt hij veel op de Smakelijke melkzwam Lactarius deliciosus. Klopt dat?
De laatste foto die ik geplaatst heb is opeens verdwenen en alleen nog terug te halen bij de berichten dat er een reactie op de foto geplaatst was.Ik had nooit eerder een kasteel (in een mooie natuurlijke setting) geplaatst, maar er staan er veel meer op de site, dus waarom is deze wel verwijderd en...
gezien, 20-10-2018, landgoed Clingendael, den Haag.is licht -kopergroen .. betere foto heb ik niet.
is er iemand die weet welke vrucht dit is >
Gezien in Boswachterij De Elzen in Dordrecht. Wat zou de naam zijn van deze mooie hoed? ...
Al jaren voeder ik de vogels in mijn tuin. Sinds een maand komen er steeds een stuk of 8 duiven en die eten alles op. Als ik ze weg jaag, komen ze heel snel weer terug. Hoe kan ik wel vogels voederen en niet de duiven?
Vorig jaar december maakte ik deze foto in een bos tussen Breda en Tilburg, weet iemand welke plaatjesboomzwam het kan zijn?misschien de oranje oesterzwam / Phillotopsis nidulans? Ik kom er nog niet uit!Alvast bedankt voor het meedenken.gr. Ingrid
Hallo We zien sinds enkele dagen deze beestjes in ons huis. Bijna uitsluitend in de badkamer en de berging, die in dezelfde hoek liggen. Het is ongeveer 1mm groot en roodbruin van kleur. Ik dacht eerst aan vogelmijt omdat ik ze ook in ons kippenhok zag en onze compostbak. Maar nu begin ik te twijfel...