Ik vraag me langzamerhand af.........
of dit forum eigenlijk nog wel leeft? Zie het aantal vragen al langere tijd steeds meer afnemen. Als ik nu kijk, zie ik een laatste vraag van 26 januari. Dus 4 dagen al geen enkele vraag meer.
Wat denken jullie?
Groet, Minke.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Ik mis Jany ook! Dat is echt maanden geleden en Coco... maar die" verschijnt" dan ineens weer.
Helga is ook minder van de partij.Als het straks voorjaar wordt komt het plantenseizoen weer in zicht en kijk ik ook weer meer.
Hartelijk groet,Michelle
Tja Minke.....sinds de site van het forum een aantal jaren geleden -vanwege bezuiniging- is veranderd is het heel veel slechter en ingewikkelder geworden om reacties op/en vragen terug te vinden. En dat werkt heel nadelig.
Maar vergeet vooral ook niet dat er in deze periode van het jaar heel veel minder wordt gezien/waargenomen....met als gevolg minder vragen.
Bovendien zijn meerdere alternatieven waar je terecht kunt, en sinds kort ook allerlei app's die je helpen met determinatie.
Ontwikkelingen gaan snel...maar zeker zo belangrijk is volgens mij dat mensen geinteresseerd zijn in de natuur, leren zien en vervolgens pogingen ondernemen om te ontdekken hoe relaties in de natuur werken... je er meer van wilt weten.
En dat levert je een uitermate boeiende en interessante andere manier van kijken en beleven op, en hopelijk daardoor ook meer respect voor de natuur en alles wat zich daarin manifesteert.
Hopelijk komen er - wanneer de natuur weer ontluikt en zich duidelijker manifesteert- weer meer vragen op het forum die we hier proberen zo goed en betrouwbaar mogelijk te beantwoorden.