Speenkruid?
Ik heb een vermoeden dat dit (Gewoon of Vreemd) Speenkruid is. Ik heb helaas geen foto van de bladeren. Klopt mijn vermoeden?...
Ik heb een vermoeden dat dit (Gewoon of Vreemd) Speenkruid is. Ik heb helaas geen foto van de bladeren. Klopt mijn vermoeden?...
Ggisteren aan de Oosterschelde deze vogel gespot. Ik kom er niet uit. Een tureluur heeft een langere snavel en staat hoger op de poten. Wie weet het?Bedankt alvast voor de reactie,Sarah
Goedemorgen, Bij het maken van rillen zag ik deze mot. Ben niet zeker maar dacht aan kaartmot. Kan iemand dit bevestigen alvast dank! Groet Hans
ik heb deze video gemaakt van een koolmeesje dat met mijn autospiegel speel (of vecht?). Heeft een koolmeesje ook zelfbewustzijn net als bijv. een dolfijn?https://www.youtube.com/watch?v=NWMeUnSwaeA&t=23s
Schiermonnikoog, ergens halverwege land en zee
Welke vogel is dit ?vindplaats: Schiermonnikoog, ergens tussen het duin en de Noordzee
Ik kwam in mijn verzameling foto,s deze foto tegen. Ik dacht een buizerd maar mijn vriend dacht aan een andere roof vogel n.m een sperwer
Wie weet welke plant dit is? Ik heb hem vandaag gefotografeerd in de berm van de Leidsestraatweg (Haagsche Bos, Den Haag). Stond verderop ook verderop in de berm / aan de slootkant van de Waalsdorperlaan.
Gezien in het Dongedal in Tilburg.
Groet, Marjan