welke naaktslak
vanmorgen tijdens excursie in Zoetermeer onder boomschors (ws populier) aangetroffen
vanmorgen tijdens excursie in Zoetermeer onder boomschors (ws populier) aangetroffen
Kan iemand mij vertellen welke libelle dit is? De foto is gemaakt op de Veluwe, oktober vorig jaar.Heeft iemand ook nog een suggestie voor de aanschaf van een libellegids?Alvast mijn hartelijke dank.
Kan iemand mij vertellen, ondanks dat het geen scherpe foto is, welke wants dit is. De foto is in oktober op de Veluwe gemaakt?Alvast mijn dank.
Ik heb me gisteren aangemeld voor de nieuwsbrief maar nog niets ontvangen. Zou ik de nieuwsbrief van gisteren (woensdag 6 maart) nog kunnen ontvangen. Ik heb begrepen dat daar een foto van mij in zou staan.groeten Marion van Rinsum
De nieuwe fototoestellen hebben tegenwoordig veel meer MB’s per foto dan dat in eerdere jaren het geval was.Een gewone Panasonic Lumix DC TZ 90 kan al fotos geven van 9 tot 11 MB.De kwaliteit gaat heel erg achteruit als je ze terugbrengt naar 2 MB om te kunnen uploaden of heeft iemand een goede Ap...
Hallo,Vandaag kregen wij visite van deze mug? Weet iemand of het bijzondere mug is? Want volgens mij geen huis- en slaapkamermug.Vast bedankt,Marjo
Ik heb deze afdruk vorige week gevonden op het strand in Oman.Kan iemand mij vertellen of dit echt is en wat het is?
Hallo kan iemand mij vertellen wanneer vroege vogels weer op de televisie uitgezonden word
als mensen iets bij mijn foto zetten kan ik ze dan bedanken en zo ja hoe?