Leefomgeving
Welke amfibie leeft er in Landsmeer noord Holland
Welke amfibie leeft er in Landsmeer noord Holland
Goedemiddag,Ik trof dit vanmorgen aan... Wat is het? Ik dacht aan een natte schimmel...?
Kan dit een kneu zijn, en man of vrouwtje?Gefotografeerd in het bos in Baarn, begin van dit jaar.Alvast bedankt voor de reactie, met vr.gr. Tulpen
Beste allen, deze vogel heb ik gefotografeerd op Texel, maart/april vorig jaar.In de struiken in de buurt bij een voedertafel waar verschillende vogels kwamen.Ik kom er niet uit welke vogel dit is.Alvast bedankt voor de reacties, met vr. gr. Tulpen
In plantloon gisteren op een afgezaagde Amerikaanse eikGroet, Marjan
Deze struik met donkergroen gekarteld blad lijkt me een mahonia soort. Heb ik gelijk.
Vanwege de mooie schermbloemen en besjes is een vuurdoorn in de tuin een aanwinst voor de dieren. De bloemen trekken veel insecten, vogels zijn dol op de besjes en vinden er een schuilplaats. Aan het eind van de winter zijn veel vuurdoorns helemaal kaal gegeten door de rondtrekkende vogels. Alleen l...
Gisteren in een uiterwaard bij Ammerstol deze bloemen/bloesem gefotografeerd. Forse boom op zandgrond. Mooie bloemen. De bloemen van de sleedoorn zijn volgens mij wit. De bloemen op de foto hebben een roze zweem.
vanmorgen tijdens excursie onder boomschors (ws populier) aangetroffen; na zoekwerk kwam ik uit op grote aardslak; is dat juist ? (er staan trouwens ook nog twee geleedpotigen op)