Bloempje
Hoe heet deze plant, is het misschien een soort sneeuwklokje?
Hoe heet deze plant, is het misschien een soort sneeuwklokje?
Geen idee wat dit is! Dacht aan een schimmel maar het zouden ook eitjes kunnen zijn.ik vond dit in een klein holletje van een lavasteentje (holletje 3-4 mm). Misschien weet het forum raad... !?vriendelijke groet, Henny Pen-de Jong
Deze vogel vloog vandaag in centrum den Haag tegen het raam van ons gebouw en was op slag dood. Het lijkt een grutto, maar hij heeft zo'n korte snavel. Is het misschien iets anders? En wat zou deze vogel in centrum den Haag doen?
Vanmiddag gefotografeerd in Zuidwolde, bij de Takkenhoogte, logeer daar in een natuurhuisje en heb aan de haag wat vetbolletjes opgehangen.Ik twijfel een beetje omdat hij weinig geel is en erg dikke snavel heeft!bedankt voor jullie meedenken,Jeanet Koets
Dit vogeltje zat op een paal in de Hargerpolder . Ik denk aan een graspieper , doch ik mis de witte oogstreep .
Dit insect zat vanmorgen aan de buitenkant van de achterdeur. Spanwijdte is 25 mm. Lengte kop-staart is 12 mm. Wie weet de naam van dit insect?
Hallo, Kan iemand mij vertellen welk insect dit is ?
Hallo,Weet iemand welke kever (soort) dit is?Gefotografeerd in Zuid-Afrika, ik schat ca. 8-10cm groot.Ik heb gezocht en kom niet verder, het lijkt wel een kruising tussen een Vliegend Hert en een Titanus Giganteus.Bedankt
Deze "bol"dreef 15 februari op een sloot in Lennisheuvel (Boxtel), vorig jaar april heb ik er ook al enkele daar zien drijven maar die waren niet zo pluizig (meer?).