zwarte meeldraden schijnaardbei ?
Vanmorgen gevonden langs Groene Wal hier in Gouda. Gebied met sloot, loofbomen, snipperpad. Er stonden tientallen "normale" exemplaren. Dit exemplaar had opvallend zwarte meeldraden. Afwijking ?
Vanmorgen gevonden langs Groene Wal hier in Gouda. Gebied met sloot, loofbomen, snipperpad. Er stonden tientallen "normale" exemplaren. Dit exemplaar had opvallend zwarte meeldraden. Afwijking ?
We hebben net een vreemd insect gezien in de klimop.Kunt u ons vertellen wat voor mooi beestje dit is? Hij heeft 2 rode stippen op zijn rug en een harig penseel achtig staartje.
Wat is de naam van dit insect of mot. Zat op een braamstruik in een vrij vochtige omgeving. In de buurt van een poel.
Zou dit Streeploopkevers kunnen zijn en zijn het dezelfde of twee verschillende soorten? Gezien in de Mortelen. weer geen suoer foto, sorry.
Dit kevertje zag ik ook in de Mortelen, weet iemand wat het is ?
Deze kever zag ik in de Mortelen te Oirschot. Zou dit de KettingSchalebijter kunnen zijn?
Wie weet de naam van dit motje.
Deze kever zat op en in de Paardenbloem. Ik zie dit al een paar weken. Zowel op Kampina als in de Mortelen. Zou het de veelkleurige Kielspriet kunnen zijn?
Deze kever zag ik vorige week in de Mortelen in Oirchot. Ik dacht zelf aan een Schalebijter soort maar ik weet dat niet zeker. Wie weet wat het is?