wat voor steltloper is dit?
In het plasdrasgebied zit steeds deze vogel. Ik heb het boek steltlopers van europa doorgelopen en ik kom er niet uit. Hij lijkt wel op een oeverloper en ook wel op een bosruiter, maar het geluid is anders.
In het plasdrasgebied zit steeds deze vogel. Ik heb het boek steltlopers van europa doorgelopen en ik kom er niet uit. Hij lijkt wel op een oeverloper en ook wel op een bosruiter, maar het geluid is anders.
welke soort is dit?
Dit weekend in de duinen bij Schoorl. We hoorden diverse keren een vogel die een mechanisch computerspelletje-achtig geluid maakte. Kan iemand me helpen: wat was dat voor vogel?
vrijdag voerde ik op waarneming.nl een foto van een wants in en kreeg als reactie: bladpootrandwants (100%); wat raar, dacht ik, want ik zie geen sterk verbrede en afgeplatte achterschenen en ook de van doorns voorziene achterdijen ontbraken; ik dus de waarneming op het wantsenforum gezet; reactie: ...
Wij zagen vandaag dit plantje in natuurgebied Herperduin vlak bij een ven. Er stond er maar 1 van.
Kan iemand mij vertellen of mijn waarneming goed is dat het fluitenkruid dit jaar veel hoger groeit dan andere jaren.
mijn struik heeft allemaal witte vlekken en begint dood te gaan weet iemand wat dit is ,,is deze struik
Gistermiddag maakte ik deze foto in een betrekkelijk vochtig stukje loofbos in de Krimpenerwaard.Wie kan me vertellen welke tor dit zou kunnen zijn?
Ik twijfel hier tussen een Ijslandse grutto en een rosse grutto .Welke van de twee zag in een plas bij de duinen ?