Welke spin?
Op 22 augustus gezien in boswachterij de Elzen in Dordrecht. Welke spin zou dit Zijn? Lijkt wel wat op de Zomerwielwebspin.Gr.Dirk
Op 22 augustus gezien in boswachterij de Elzen in Dordrecht. Welke spin zou dit Zijn? Lijkt wel wat op de Zomerwielwebspin.Gr.Dirk
Wat voor plant is dit, groeit als onkruid in het dokkumerbos, is een vrij grote platliggende plant. Heb zelf gezocht bij de veelknopigen en ganzevoetachtigen maar kon geen match vinden.
Hallo, ik heb een mezenkast vlak bij mijn achterdeur hangen, vorig jaar hebben ze een mooi nest uitgebroed. Maar nu zien we al weer verhoogde activiteit van in- en uitvliegende mezen, ze zijn niet bezig om een nest te bouwen, want we zien geen nestmateriaal. Hebt u enig idee waar dit gedrag mee te m...
Hoort bij de vorige vraag
Welke plant is dit? Deze plant heeft een lange dunne stengel, zeker 1 meter hoog met om de ongeveer 7cm een bloempje (1cm.), de ene keer links dan weer rechts. Groeit in duinachtig gebied. Terwijl hij bovenaan nog bloeit zitten onderaan al de zaadjes. Die stuur ik hierna.
Hoi,Een wezen maakt gaten in een boom die het nog prima doet. De boom is aan de groei en bladeren te zien niet ziek of oud. Weet iemand welk wezen dit doet? Onder de boom ligt het hout dat uit de boom is gehaald. Het meest recente gat is ongeveer op 50 cm hoogte.Ik ben benieuwd of iemand dit herkent...
wat is dit voor een gans
Zuidlaardermeer ook vandaag foto van ver weg daarom niet duidelijk
misschien kunnen jullie er iets van maken.
Geert
Vandaag, zuidlaardermeer gebied.
Geert