Groene plant met witte bloemetjes
Deze plant is komen aanwaaien. Ik vind hem erg leuk. Familie van de smeerwortel? Hij staat nu in volle bloei. Weken in wording geweest.
Deze plant is komen aanwaaien. Ik vind hem erg leuk. Familie van de smeerwortel? Hij staat nu in volle bloei. Weken in wording geweest.
Er zat een rups van het gamma-uiltje op een biologisch spitskooltje, dat ik enige tijd geleden heb gekocht. Het kooltje was gekweekt in Spanje en de rups is waarschijnlijk meegelift. Ik heb de rups verzorgd en s'morgens 25mrt zat er een prachtig vlindertje bij mij in de schuur. Wat een juweel. Maar ...
Wie weet wat voor soort hagedis of salamander dit is? Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Dit insect vloog (met veel soortgenoten) op het Landgoed Appel bij Nijkerk op 24.3.20. Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Wie kan mij vertellen of dit een plant of paddenstoel in wording is? En zo ja, wat gaat het worden?Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Bij voorbaat mijn hartelijke dank, wilma
Wie kan mij vertellen of dit een plant of paddenstoel in wording is? En zo ja, wat gaat het worden?Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Bij voorbaat mijn hartelijke dank, wilma
Ik was vorige week in de Oostvaardersplassen en zag een aantal bomen met beschadigingen. Ik vraag me af hoe die beschadigingen ontstaan en welke boom dit is .
Gisteren in de bijkeuken aangetroffen, slecht 1 exemplaar, ongeveer 5 mm groot, licht van kleur, zeer bewegelijk. Doet mij denken aan een motmugje, gezien zijn antennes, maar klopt dit. Gr. Jan
Bosje hoogezand op een dode naaldboom 8 cm ongeveer en voelt kleverig aan weet niet wat het is