Uitwerpselen
Aan de tuinkant van ons huis liggen zwarte cilinderachtige uitwerpselen, §cm lang 0,6 mm dik. In de uitwerpselen steken, het lijken wel kleine "stro" deeltjes uit.
Aan de tuinkant van ons huis liggen zwarte cilinderachtige uitwerpselen, §cm lang 0,6 mm dik. In de uitwerpselen steken, het lijken wel kleine "stro" deeltjes uit.
Waarom wordt deze ibis zwart genoemd? Hij is toch duidelijk bruin!
Enkele jaren geleden zagen we in Bretagne wel zwarte ibissen. Dat was in de zomer. Verkleurt de ibis misschien in het najaar/winter?
Beste forumleden,Via de rubriek zelf geschoten zou je een filmpje moeten kunnen uploaden, echter ik zie daar geen upload mogelijkheid. Ik zie wel dat daar filmpjes staan, dus mijn vraag is hoe komen die daar?Ik heb al contact gehad via Contact bovenin de balk maar dan krijg ik het antwoord dat dat m...
xx
Een mooi kleur oranje niet eerder gezien weten jullie de naam hiervan en w at gebeurt er met de boom.
Groet,
Geert.
Graag zou ik willen weten of dit een larve is van een Zweefvlieg...Ik vond dit aan de onderkant van een eikenblad dat in mijn tuin was gewaaid.vriendelijke groet,Henny Pen-de Jong
Hoi allen.Ik wilde dit toch nog even delen. Deze stokroos (en ook nog een andere trouwens) geven het niet op. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog stand houd. Ik kan me niet heugen dit ooit eerder te hebben gezien.Groeten, Dump.
Zuidlaardermeer gebied groeit tegen een paalje 6cm groot weten jullie de naam van deze soort
Geert.
Ik kan al heel lang geen foto meer opladen en daarom wil ik graag vragen hoe dit kan. Het gaat via de pc en de smartphone niet. De melding geeft pagina niet gevonden.