Is dit een Wolfsspin ?
Deze grote spin liep over een zandpad richting graskant bij de Natuurbrug Crailoo.Ging te snel om een gedetailleerde foto te maken.Foto gemaakt op 27/3/ '20
Deze grote spin liep over een zandpad richting graskant bij de Natuurbrug Crailoo.Ging te snel om een gedetailleerde foto te maken.Foto gemaakt op 27/3/ '20
is dit een fitis of een tjif tjaf kwam vanavond in mijn beekloopje in mijn voortuintje badderen
Ik kwam deze boom in een tuin tegen tussen Renswoude en Lunteren, het l8jkt wel herfst als je de kleuren ziet, is het een Japanse esdoorn?
De vraagbaak is er weer! De radiorubriek waarbij we vragen van luisteraars beantwoorden. We trapten afgelopen zondag af met de vraag: Welke nederlandse vogel kan het hardste zingen? Het antwoord is terug te luisteren via de site. Maar kort gezegd is de zanglijster die het hardste zingt. Had jij iets...
deze mooie bloemetjes groeien ergens hier om een stukje gras bij een plantsoentje. Zou zo graag willen weten wat het dan wel is.
Waar kan ik buidelmeesen spotten en waar is de kans het groots dat ik ze kan zienBij voor baat dank
Op 16 maart maakte ik een foto van een "boeket" paddenstoelen op een boomstronk.Hoe luidt de soortnaam van deze paddenstoelen?Bij voorbaat hartelijk dank voor reacties!
In de laatste uitzending was het natte Ooijbos aan de orde. Helaas werden de namen van de bomen dar niet echt genoemd. Ik zou willen weten wat er mogelijk is in een bos dat in de winter heel nat is en in de zomer 'gewoon''. Liefst bomen en struiken ,met name voor insecten , eventueel groenblijvend...
Raamdal, bebost gebied, deze morgen, vond deze te groot voor een sperwer, maar heb een havik nog nooit gezien, ik weet behalve de grootte niet het verschil. Gr. Jan