Welke boom is dit en waar komen de beschadigingen door....
Ik was vorige week in de Oostvaardersplassen en zag een aantal bomen met beschadigingen. Ik vraag me af hoe die beschadigingen ontstaan en welke boom dit is .
Ik was vorige week in de Oostvaardersplassen en zag een aantal bomen met beschadigingen. Ik vraag me af hoe die beschadigingen ontstaan en welke boom dit is .
Gisteren in de bijkeuken aangetroffen, slecht 1 exemplaar, ongeveer 5 mm groot, licht van kleur, zeer bewegelijk. Doet mij denken aan een motmugje, gezien zijn antennes, maar klopt dit. Gr. Jan
Bosje hoogezand op een dode naaldboom 8 cm ongeveer en voelt kleverig aan weet niet wat het is
Ik zag deze spierwitte zwam groeien op een omgevallen beuk in het Groenendaalse bos in Heemstede.
Wie kan mij vertellen welke boomsoort dit is. Ze staan veelal in parken en het is een boom die niet hoog wordt en nu al (als een van de eerste boomsoorten) groen wordt. De stam kronkelt enorm en is erg ruw.
Wie kan mij vertellen welke boomsoort dit is. Ze staan veelal in parken en het is een boom die niet hoog wordt en nu al (als een van de eerste boomsoorten) groen wordt. De stam kronkelt enorm en is erg ruw.
Wat is het precies zuidlaardermeer
Zit nog in mijn archief 2006
Groet,
Geert.
Goeie middag , toen ik vanmiddag opzoek was naar insecten vond ik tussen de madeliefjes dit kleine bijtje, die samen met drie of vier andere bijen van de zelfdegrote op zoek was naar nectar. ik heb zij vorig voorjaar en zomer ook gezien maarkon ik toen niet de naam van deze bij vinden, weet iemand p...
Bij het schoonmaken van mijn kas kwam ik een aantal van deze Loop(?)kevers tegen. Ze groeven zich zodra ze zich bedreigd voelden direct in de grond in.