Buidelmees
Waar kan ik buidelmeesen spotten en waar is de kans het groots dat ik ze kan zienBij voor baat dank
Waar kan ik buidelmeesen spotten en waar is de kans het groots dat ik ze kan zienBij voor baat dank
Op 16 maart maakte ik een foto van een "boeket" paddenstoelen op een boomstronk.Hoe luidt de soortnaam van deze paddenstoelen?Bij voorbaat hartelijk dank voor reacties!
In de laatste uitzending was het natte Ooijbos aan de orde. Helaas werden de namen van de bomen dar niet echt genoemd. Ik zou willen weten wat er mogelijk is in een bos dat in de winter heel nat is en in de zomer 'gewoon''. Liefst bomen en struiken ,met name voor insecten , eventueel groenblijvend...
Raamdal, bebost gebied, deze morgen, vond deze te groot voor een sperwer, maar heb een havik nog nooit gezien, ik weet behalve de grootte niet het verschil. Gr. Jan
Deze plant is komen aanwaaien. Ik vind hem erg leuk. Familie van de smeerwortel? Hij staat nu in volle bloei. Weken in wording geweest.
Er zat een rups van het gamma-uiltje op een biologisch spitskooltje, dat ik enige tijd geleden heb gekocht. Het kooltje was gekweekt in Spanje en de rups is waarschijnlijk meegelift. Ik heb de rups verzorgd en s'morgens 25mrt zat er een prachtig vlindertje bij mij in de schuur. Wat een juweel. Maar ...
Wie weet wat voor soort hagedis of salamander dit is? Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Dit insect vloog (met veel soortgenoten) op het Landgoed Appel bij Nijkerk op 24.3.20. Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Wie kan mij vertellen of dit een plant of paddenstoel in wording is? En zo ja, wat gaat het worden?Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Bij voorbaat mijn hartelijke dank, wilma