Forum

Nieuwste vragen

Rups

Vandaag zat een rups binnen.
Ik weet dus niet op welke boom of plant hij zou zitten.
Wie weet wat t is

Wie weet wat dit is?

Tijdens een wandeling op 3 juni 2020 in Amsterdam West zag ik het verschijnsel zoals te zien op de foto.Het is een soort fijne witte waas vlak boven de grond tussen de planten. Warschijnlijk een soort sporenvorming?Weet iemand wat dit is?

uitwerpsel

Purmerend, lag in tuin, ong 8 cmUitwerpsel van vogel? Het lijkt op een opgerolde regenworm maar is dat niet.Rare kleur{Rose) en modelKan bestand niet meesturen is te groot en weet niet hoe het kleiner te maken, dus laat maar

vraag over soort nest

Beste mensen, Na het openen van de parasol na het winterseizoen zagen wij een bouwwerkje in een van de plooien. Een klei-achtig werkje met gele bolletjes en een soort geel stuifmeel erbij.Ik heb 2 foto’s bijgevoegd, een van de binnenkant van de parasol en een van het bouwwerk, nadat ik het ve...

vraag over soort nest

Beste mensen, Na het openen van de parasol na het winterseizoen zagen wij een bouwwerkje in een van de plooien. Een klei-achtig werkje met gele bolletjes en een soort geel stuifmeel erbij.Ik heb 2 foto’s bijgevoegd, een van de binnenkant van de parasol en een van het bouwwerk, nadat ik het ve...