Wat voor dier laat dit in mijn tuin achter? S644617 Geplaatst op 15-07-2020 om 19:16 Deel op Facebook Deel op Twitter Ik zou dus zelf zeggen, dat moet een hond zijn. Maar dat is het niet. Wie weet raad?
27Domart Geplaatst op 28-07-2020 om 17:43 We hebben inmiddels 2x marters op het land gezien, dus denken dat de poep van hun is. Het land is afgesloten dus honden kunnen het zeker niet zijn ;-)
GeVeKa Geplaatst op 27-07-2020 om 18:39 Hoe dan ook, het is hondsbrutaal in andermans tuin te poepen...
jeanette Geplaatst op 27-07-2020 om 17:36 Zou ook net zo goed van een kat kunnen zijn; vindt het hier ook regelmatig van andermans katten. grgrrrrrr
Sproetenkop Geplaatst op 27-07-2020 om 15:11 Ligt eraan hoe groot het is. https://www.rootsmagazine.nl/nieuws/van-wie-is-die-poep/
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
We hebben inmiddels 2x marters op het land gezien, dus denken dat de poep van hun is. Het land is afgesloten dus honden kunnen het zeker niet zijn ;-)
Hoe dan ook, het is hondsbrutaal in andermans tuin te poepen...
Zou ook net zo goed van een kat kunnen zijn; vindt het hier ook regelmatig van andermans katten. grgrrrrrr
Ik zou ook hond zeggen, maar waarom is die 't niet? Gr. Dick