poep of iets in mijn tuin
Er lag iets in de tuin en ik vraag me af wat het is. De één zegt poep, de ander een worm. Ik heb geen idee. Het was ongeveer 8 cm lang. Het lag op 5 juni in mijn achtertuin in Purmerend.Is het van een vogel?
Er lag iets in de tuin en ik vraag me af wat het is. De één zegt poep, de ander een worm. Ik heb geen idee. Het was ongeveer 8 cm lang. Het lag op 5 juni in mijn achtertuin in Purmerend.Is het van een vogel?
Op de muur thuis hoogezand Lichaam ongeveer 8 mm lang loopt niet echt hoog op zijn poten beetje een vreemde spin
Op de muur thuis hoogezand Lichaam ongeveer 8 mm lang loopt niet echt hoog op zijn poten beetje een vreemde spin
Vandaag zag ik deze vogel in de Weerribben, hij was groter dan een staartmees, maar ik weet eigenlijk niet wat het anders kan zijn. Wat denken jullie?
Sinds ongeveer 10 juni is er in onze tuin en in de lucht plotseling geen kauw meer te zien, terwijl ze daarvoor soms met vijven tegelkijk onzer voedersilo kwamen leegschudden. Wat is daarvan de oorzaak? Zijn de jongen uitgevlogen en zijn nu in de bossen aan het foerageren? Dit hebben we nog nooit zo...
Het zat op een oude rotte beuk.
Op zaterdag 20 juni 2020 omstreeks 15.30 uur gefotografeerd in een grasweiland in de nabijheid van een vijver in Hoensbroek. Ik kom er niet uit welke sprinkhaan dit is?
Op mijn prikneus zitten heel veel zwarte bolletjes... luizen? wanneer ik ze goed bekijk staan ze hoog op de poten .... dus ik twijfel is het toch een kevertje?
hij bloeit zo prachtig, maar welke distel het betreft kunnen we niet ontdekken.Hopelijk weet iemand de juiste naam?