Wat staat daar verscholen in het riet?
Dit plantje is ca 30 cm hoog en verscholen tussen de hoge grassen en rietstengels in de berm tussen een wegen een sloot. Zowel de bloem als het blad is gespikkeld met vlekken, donkergroen of donkerpaars .
Dit plantje is ca 30 cm hoog en verscholen tussen de hoge grassen en rietstengels in de berm tussen een wegen een sloot. Zowel de bloem als het blad is gespikkeld met vlekken, donkergroen of donkerpaars .
We zijn heerlijk aan het kamperen in Eerde.Er zijn hier erg veel vogels waaronder deze vogels.Ze komen in een zwerm maar we kunnen maar niet ontdekken wat het nu voor vogels zijn. Fitis? Tjiftjaf? Ook de zang maakt ons niks wijzer.Wie kan ons helpen?
Ik vermoed gele dille, maar ben niet zeker van mijn zaak, weet iemand het van jullie? Dank je wel, Jeanet
onze salomonszegel is vannacht helemaal kaal gevreten door dit rupsje. Hoe komt zo'n rupsje op een balkon op 1-hoog vragen we ons af...Welke vlinder komt er uit en hoe heten rups en vlinder?
gister zag ik deze plant met het antwoord, maar nu staat hij er niet meer. Had de naam niet genoteerd maar nu kwamen we de plant tegen als een groente in de tuin bij een huis in Oudorp in de buurt van het Zwijnsmeerpad.Dus heel graag willen we weten welke groente dit is.
welke plant kan dit zijn? We zagen hem staan in het bosje rond het Zwaansmeertje in Oudorp. Heel benieuwd welke plant dat kan zijn...
Deze bloeiende (bos?)plant staat in de voortuin op het N-O.We hebben echter geen idee hoe hij heet.Kan iemand ons helpen?m.vr.gr.Mart
Weet iemand wat voor vlieg of mug dit is?
Iemand een idee welke kever dit is?