Witgat of bosruiter?
Gezien op 3 juli 2020 in Park Lingezegen, Waterrijk OostSlechts een exemplaar gezien. Ik kan deze 2 soorten niet goed uit elkaar houden.
Gezien op 3 juli 2020 in Park Lingezegen, Waterrijk OostSlechts een exemplaar gezien. Ik kan deze 2 soorten niet goed uit elkaar houden.
Dit is misschien een pantserjuffer soort, vrouwtje?, maar toch voor mij te moeilijk. Met een dunne zwarte lijn langs heel het lichaam. Nabij een veengebied over de grens bij Twente.
Wilde wat munt plukken voor een kopje thee en trof dit rupsje (?) aan, even opzij gezet, foto genomen en snel weer terug in de munt.Zou graag willen weten of het een rups is en zo ja welke. Of is het een larve van een bladwesp ?Bij voorbaat dank, vr. groet, Irma
Licht geel en hartvormige bloemblaadjes. Staat in deze tijd te bloeien in het gras op schrale grond. de steeltjes zijn lang en dun 15 tot 20 cm.
Ik ken deze soort niet. Ben erg benieuwd naar de soortnaam. Waarschijnlijk juveniel.
Misschien kan iemand van het Forum mij vertellen van wie dit mooie spinseltje is...vriendelijke groet, Henny
Vorm doet mij aan een marter denken,
Vlakbij zat wel een tortelduif.
Groet,
Geert
Deze nachtvlinder zat 30-6-'20 om 16.08 uur bij ons op het keukenraam in Ter Apel.Zou dit een peper en zoutvlinder kunnen zijn? Groet Henk.
Hi,Dit diertje kwamen wij tegen tijdens een wandeling op de Posbank. Ik ben heel benieuwd wat het is.Groet, Wendy