Nachtvlinder op raam.
Deze vlinder zat 30-6-2020 op het keukenraam. Zou dit een peper en zoutvlinder kunnen zijn? Groet Henk.
Deze vlinder zat 30-6-2020 op het keukenraam. Zou dit een peper en zoutvlinder kunnen zijn? Groet Henk.
Deze foto kreeg ik van een kennis.
Ik heb geen verdere informatie maar wil graag weten welke het is.
Groetjes Marjan
Hallo wie weet welke vogel dit is, dacht zelf aan een juveniel soortin de boeken gekekn kom er niet uitBvd Everdien
M'n kleinzoon uit Geldermalsen stuurde vanmorgen een foto van dit insect die hij fotografeerde in zijn Blauwe regen. Opa probeert zijn nageslacht blijvend te interesseren voor alles wat leeft, bloeit en groeit...
gefotografeerd langs de oosterschelde in de omgeving wissenkerke (zeeland)
Komt het wel eens voor dat een specht zijn nest maakt in een mezen nestkast.Volgens mij is dat momenteel bij ons het geval.Het is begonnen op 19 juni met het groter maken van het toegang en ze zijn nog steeds bij het kastje, 1 er in en ander komt regelmatig langs Dit is in Buinen in een berm staande...
Vannacht heeft er een dier op het plafond gepoept. We zijn erg benieuwd naar het dier dat zo veel poept en op het plafond loopt/hangt.
Kan het zijn dat meel ( bloem) de oorzaak is van een dode jonge kwikstaart.dat was gestrooid tegen de mieren.
hallo, wie kan mij helpen aan de naam van deze bij.Op een volkstuinencomplex zat deze op de lavendelbvd groet Everdien