onbekende bij
Is dit een slobkousbij?? Barneveld. Schaffelaarse Bos. Op akkerdistel (?)
Is dit een slobkousbij?? Barneveld. Schaffelaarse Bos. Op akkerdistel (?)
Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Is dit het waterzakmosdiertje?
Zit in de vijver, oa aan de beplanting. Na verloop van tijd gaat het drijven.
Vijver is helder en de beplanting doet het goed.
Zit geen vis in de vijver.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zou dus zelf zeggen, dat moet een hond zijn. Maar dat is het niet. Wie weet raad?
In de berm gefotografeerd, de blaadjes doen me denken aan lucerne klaver, weet iemand de naam?dank, Jeanet
In de vijver verorberde een ringslang een kikker, maar de kikker leek wel ontveld. Is de slang in staat om na de vangst van een kikker deze te ontvellen? We hebben de verorbering ook nog gefilmd, maar weten niet hoe we dit filmpje moeten uploaden
is dit een grauwe vliegen vanger ???hij was van morgen achter in de tuin opzoek naar voedsel
Hallo ,deze sprinkhaan kwam ik vanmiddag tegen bij een natuurcentrum.Veel walstro,grassen groeide er. Heb wat boeken nagekeken maar lastigHoop dat iemand deze sprinkhaan een naam kan geven.Vast bedankt Everdien
Vanmiddag gezien zo groot als een raaf ongeveer in prov. Groningen.
Groet,
Geert.
Hallo!
Valt uit deze foto met redelijke zekerheid op te maken om welke hommel het gaat? Grootte: 1 cm. Waarneming in België, provincie Antwerpen, Heist-op-den-Berg. Wordt daar vaker gezien. Het is niet mijn foto of waarneming, ik plaats de vraag voor iemand anders. Dit is de enige foto helaa...