Paddestoel
Heb in de woonkamer een glazen bol met plantjes en nu had ik vanmorgen ineens een witte paddestoel tussen de planten.Zou graag weten wat dit is.
Heb in de woonkamer een glazen bol met plantjes en nu had ik vanmorgen ineens een witte paddestoel tussen de planten.Zou graag weten wat dit is.
Weet iemand wat dit is een nest op zwam maar kont tussen steen uit
Vanmiddag nooit eerder gezien opzoeken geprobeerd maar niet gevonden 15 mm groot bospadje met veel braam struiken hoogezand vandaar maar weer op deze mannier voel mij wel een beetje schuldig. om al weer het zo te moeten doon.
Groet,
Geert.
Ik heb aan mijn gevel een grote kiwiplant, waarin elk jaar houtduiven broeden. Helaas lukt het ze nooit om hierin succesvol te zijn. Elk jaar verdwijnen de jongen als ze ca. 2 weken oud zijn (al voorzien van verenkleed, maar nog niet klaar om uit te vliegen).Er zijn geen sporen, geen veren, geen law...
Is het een egel? Is het een steenmarter? Is het een rat? Het is .... De substantie is zacht en niet heel droog. Wie weet het?
Vandaag gezien in de tuin (randstad) op een sanguisorba: wat voor beestje is dit?
Deze plant staat nu overal te bloeien in de berm. Wie weet de naam?
Volgens mij zit er niks meer in want er zit daar al een poosje fietst schuurtje wat zou er in hebben gezeten 9cm groot.
Groetjes,
Geert
Gezien in een stukje open bos
Hoogezand 35cm hoog met meerder
Bloemknoppen mooie blauwe kleur.
Groet,
Geert.
Terug komen op het vorig onderwerp
Dat is een boom blauwtje vlinder.