welke vogel is dit
Vanochtend een koppel gespot in Noord Limburg. Wie weet welke vogel dit zijn?
Vanochtend een koppel gespot in Noord Limburg. Wie weet welke vogel dit zijn?
Hier nog een twijfelgeval.Omgeving Duiven, in de weilanden.Graspieper? of toch een paapje?
Gisteren stond deze roofvogel vrij lang te bidden, (omgeving Pesse (dr).Dacht eigenlijk aan een havik, maar bidden die wel? toch een buizerd?
Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Op 20 augustus of 3 september kan ik in de gemeenteraad presenteren hoe ik denk dat Apeldoorn de biodiversiteit kan vergroten. Ik zou graag van vroege vogels luisteraars die er echt verstand van hebben horen, wat jullie van mijn ideeën vinden en eventueel nog aanvullingen of info om mijn ideeën te...
Sorry voor de slechte foto...Afgelopen voorjaar heb ik met mijn zoon wat kikkerdril (bruine kikker) opgehaald, zodat hij de ontwikkeling tot dikkopjes en kikkers kon volgen. De tijdelijke huisvesting werd een klein aquarium, waarvan de oorspronkelijke bewoners (goudvissen) overleden waren. In het aq...
Langs het 'Strandwalpad' hier in Oudorp staat op maar een plekje deze felgroene plant. Het lijkt op selderie, maar ruikt anders. Het blad lijkt er ook op.
In een Chamaecyparis bij mij in de tuin zitten behalve op het ogenblik vruchten ook soort gallen . In kan echter nergens iets vinden over gallen in een Chamaecyparis.Op de foto links de gallen, rechts de vruchten. Groet, Henk.
Wij wonen in Frankrijk, Dordogne. Een kleine sprinkhaan 25 mm bruin getekend. Is niet thuis te brengen via Waarneming.nl Wie weet meer....