Huismoeder ??
Ik dacht een Piramidevlinder maar anderen denken een Huismoeder, zou graag weten wat de juiste naam is.Vrgr Irma
Ik dacht een Piramidevlinder maar anderen denken een Huismoeder, zou graag weten wat de juiste naam is.Vrgr Irma
Zou dit een geellijnsnuituil kunnen zijn . Ik heb deze 22-7-'20 op Jacobskruiskruid gefotografeerd in Ter Apel.
Altijd wel 28 huismussen in de tuin, het helejaar door en ze broeden ook nog eens onder de dakpannen maar nu zijn ze ineens verdwenen nooit eerder meegemaakt Ook koolmezen en pimpelmezen zie ik niet ra ra is daar een verklaring voor. ( bij een kennis 4 km bij mij vandaan lag wel een dood huismus in ...
Op ons land staat een (zeer vruchtbare!) perenboom, die op dit moment vol hangt. We hebben alleen geen idee wat voor soort peer dit is. Iemand een idee?
Hoe kan het dat sommige boomkikkertjes een blauwe kleur hebben?
Is deze bloem/plant gras, graan of riet? Staat in opgebrachte bij een nieuw bruggetje in het dokkumerbos.
Van welke vogel is deze veer?
Deze scharrelde en vloog tussen de graafbijen ik kan hem in mijn insecten boek niet vinden zes potig ongeveer 1 cm lang metallic roodbruin Met witte vlekken op rug En groenige Vlijmen op poten en nek en buik grote ogen En lange voelsprieten En daar ondereen soort grijpscharen om mee te eten ...
Deze week gezien op het Landgoed Duivenvoorde te Voorschoten.