Forum

Nieuwste vragen

Help! Welke vogel hoor ik?

Al dagen hoor ik dit monotone fluiten.
Het is een soort mus. Maar slanker en een gele streep aan de zijkant.... Hij is onrustig en zit niet stil. Verstopt zich in de struiken.
Hij fluit een herhaalde eentonige fluit. Hard en kort.

problemen met inloggen

Ook problemen met inloggen via windows live mail.Uiteindelijk lukte het dan wel, maar nu moet ik iedere keer weer opnieuw inloggen en dan moet je maar afwachten of het lukt. Het is heel vervelend weer!Ik heb ook geen mail gekregen over de te verwachten problemen,waarom moet het steeds veranderd word...

Inloggen Safari

Zijn er mensen die problemen hebben met inloggen bij browser Safari. Ik kan n.l. op mijn iPad hiermee niet meer inloggen. Wel kan ik met de browser Edge inloggen. Vreemd. Zijn waarschijnlijk bezig met sleutelen bij de VARA. Geen probleem mee, maar geef dat dan netjes door dat men tijdelijk niet in ...

Joekel

Eigenlijk geen vraag maar een antwoord aan Jeanette 1 i.v.mde foto op de site, waarvan ik tekst en beschrijving heb gecorrigeerd.Bedankt Jeanette.Hgr. Helga

Salamander?

Al een aantal avonden en nachten hoor ik in de tuin een onregelmatig piepend geluid. Klinkt als een mechanisch voortgebracht piepgeluid, maar is dat niet. Het moet een klein dier zijn. Het geluid verplaatst zich en is te horen onder een heg of in een perk. Nu zag ik laatst een (erg donkere) salamand...