Sprinkhaan
Welke sprinkhaan is dit?
Gezien in mijn tuin in de randstad 15/9.
Welke sprinkhaan is dit?
Gezien in mijn tuin in de randstad 15/9.
Maar van welk plantje is dit?
Goedendag,Ik heb sinds een tijdje een wildcamera in de tuin staan en deze neemt uiteraard bewegend beeld op maar ook geluiden en sommige geluiden kan ik niet thuis brengen.Onderstaand filmpje (filmpje 1) is een tijdje geleden opgenomen. Het geluid wat ik niet thuis kan brengen hoor je het direct aan...
nu de bovenkant
Welke paddenstoel is dit. Gisteren gefotografeerd in de Amsterdamse waterleiding duinen.
Vandaag genomen, bij onze plas in de buurt van Apeldoorn
Zijn er meer mensen die de muziek bij natuurfilms ook zo overheersend vinden. Vaak zijn de geluiden van de natuur zelf op de achtergrond nog te horen maar worden overstemd door de muziek.Waarom geen natuurfilm met alleen dat wat je hoort in de natuur?Soms is het ook nog van die opzwepende muziek als...
Wie weet hoe deze libelle heet? De libelle zat in een stadspark hoog in de struiken, stilstaand water in de buurt. Ik heb lang gezocht, maar kan de libelle niet thuisbrengen.
Het stond in de tuin van Landgoed Oostbroek in De Bilt, maar ik kon geen naambordje vinden.hartelijk dank voor het meedenken, Jeanet