Vreemd insect
In huis kwam ik dit beetje gehavend insect tegen met doorschijnende vleugels. Hij is zo’n 2 cm groot en gevonden In huis. Nog nooit eerder gezien in de buurt van Hilversum. Weten jullie wat dit is?
In huis kwam ik dit beetje gehavend insect tegen met doorschijnende vleugels. Hij is zo’n 2 cm groot en gevonden In huis. Nog nooit eerder gezien in de buurt van Hilversum. Weten jullie wat dit is?
Welke libel is dit? Begin van de avond gespot op landgoed Ockenburgh in Den Haag, in de historische moestuin van Villa Ockenburgh.
insect ongeveer 4 tot 5 mm lang12-Aug-2020 om ongeveer 12h kwam onder bloeiende bonenkruid vandaanen liep een stukje over meerdere tegels
Wat is dit?Liep over de tuintegels ca 3 a 4 mm groot. Ik zag er geen pootjes aan. tenzij ze ook wit zijn.
Ooit zo’n grote bloem gezien?
Deze was 80cm lang en toen ie bloeide 25 cm breed...
Deze zat bij ons in de tuin in Apeldoorn op een plant. Weet iemand hoe deze heet ?
Vogelkijkhut zuidlaadermeer met wilgen bosje, lijkt op een of andere gelekwikstaart met bruine poten en aan basis snavel wat geel weten jullie hoe deze heet.
Groet,
Geert.
Wat is dit, heel irritant beestje, honderden
Ik denk dat dit een wenkvliegje is, iedere keer wenkt het inderdaad met twee vleugeltjes tegelijk, heel leuk. Het was de keuken ingevlogen. Ik kan deze op google niet vinden.Mijn vraag is, of het inderdaad een wenkvliegje is.