Forum

Nieuwste vragen

jonge duiven?

Gistermorgen kom ik nog twee jonge vogels tegen. Geen ouder te bekennen ..... Zij dit jonge houtduiven? Van twee (te) late ouders......

Wat is dit

Deze kwam langs zwemmen in een waterpoel in het bos Bij gortel donkerbruin tot zwart ongeveer 12 tot 15 cm lang misschien een halve centimeter dik niet rond maar ook niet helemaal plat wat is het ?

kan foto niet uploaden

vroegevogels.bnnvara.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.HTTP ERROR 500.Ik krijg deze foutmelding als ik een foto wil uploaden. In het verleden toch vaker met succes geupload. Iemand een idee?

Wit vlindertje

Op de bloeiende heide gezien.Kan dit een donsvlinder zijn ?Ik twijfel want zie geen gelige vlek bij het achterlijfje en ook de tasters hebben een afwijkende kleur.

welke vogel is dit ?

In de buurt van Wissenkerke zag ik deze vogel, weer niet 100 % zuiver maar ik hoop dat jullie kunnen zeggen wat het is. Ik dacht een soort kiekendief.mvg Petra

welke plant is dit

In onze tuin is een plant opgekomen, waarschijnlijk uit zaad van vogelvoer.Ik kan deze plant nergens in terug vinden.Wie weet hoe deze plant heet ?Bloeiwijze : groene "aartjes" ( heel veel kleine groene minibloempjes)De plant is 1 tot 1,5 meter hoog en heeft veel zijtakken.Er zit een licht aromatisc...