Vlieg
welke vlieg is dit. Klop dit wat ik denk dat het is.
welke vlieg is dit. Klop dit wat ik denk dat het is.
Vroege Vogels,zie mijn vorige vraag over de Dahlia foto, ik heb bijgaande foto vanmiddag ook geupload, eerst met Dahlia’s , dus Dahlia in het meervoud en het beest met lange poten, Pagina niet gevonden komt.Ik upload zonder ‘s, dus alleen Dahlia en het lukt wel.Dus meervoud. ‘s geeft ook een ...
Deze juffer zat bij het Zwanenbroekje bij Nijmegen. Wie kan deze juffer goed identificeren?
Helaas, geen inhoudelijke vraag over natuur. Slechts, hoe kan ik de problemen voorkomen met het uploaden van foto’s. Vele malen vraag doorgeleid maar tot op heden geen antwoord of reactie. Probleem duurt al vele weken. Help.
Vanmiddag op braamblad een vervellingshuidje aangetroffen langs wandelpad met els en veel berk. Een honderd meter verderop vond ik toevallig een aantal nimfen van de gewone kielwants op berk.Gezien de tekening vraag ik me af, of dit een vervellingshuidje van een nimf gewone kielwants kan zijn....
Zwarte vlieg maakte knikkende bewegingen. Geen idee welke soort.
Hallo,
Ik kwam afgelopen zondag dit schuim tegen in het bos. Zag er bijzonder uit. Kan er alleen niets over vinden op het www. Wie kan mij er meer over vertellen.
Alvast bedankt
Patrick.
Ik zie dat de foto die ik heb geplaatst, raaf van Moontje1967 gemaakt in Isselburg en geplaatst op 24-08-2020, in NATUUR INBEELD van 31 aug 2020 stond. Kan iemand mij daar een links van sturen. Ik zou het erg leuk vinden als ik het zelf ook kan zien. Alvast bedankt !!!
Vanmorgen, 2 september, in de Delftse Hout zag ik twee vechtende futen. De een duwde de ander steeds onder. Uiteindelijk was de ander verdwenen, ik zag hem ook niet verderop bovenkomen. Er waren veel waterplanten op die plek. Nu vraag ik me af: Komt het voor dat een fuut een andere fuut doodt? Of is...