paddenstoel
Welke paddenstoel is dit. Gisteren gefotografeerd in de Amsterdamse waterleiding duinen.
Welke paddenstoel is dit. Gisteren gefotografeerd in de Amsterdamse waterleiding duinen.
Vandaag genomen, bij onze plas in de buurt van Apeldoorn
Zijn er meer mensen die de muziek bij natuurfilms ook zo overheersend vinden. Vaak zijn de geluiden van de natuur zelf op de achtergrond nog te horen maar worden overstemd door de muziek.Waarom geen natuurfilm met alleen dat wat je hoort in de natuur?Soms is het ook nog van die opzwepende muziek als...
Wie weet hoe deze libelle heet? De libelle zat in een stadspark hoog in de struiken, stilstaand water in de buurt. Ik heb lang gezocht, maar kan de libelle niet thuisbrengen.
Het stond in de tuin van Landgoed Oostbroek in De Bilt, maar ik kon geen naambordje vinden.hartelijk dank voor het meedenken, Jeanet
Wij waren in de tuin bezig en ineens lag deze creme kleurige (rups) in het plantgat.4.5 cm lang en oranje poten en stippen op de zijkant van zijn mollige lichaam., volgens mij 6.
Onze appelboom is weer in bloei. Hoe kan dat? In onze tuin, vandaag op 13 september 2020
We zagen dit insect in de bossen bij vakantiekamp De Bronnen in Nutter in Overijssel. Een zeer snelle kruiper. Weet iemand welk insect dit is?
Gisterochtend zag ik dit dier in mijn tuin. Het scharrelde onder andere verwoed door de kruiden. Hij was snel verdwenen tussen het overige groen en ik heb hem niet meer gezien. Mijn tuin is niet afgesloten, dus mogelijk was hij er ook al uit.Ik heb hem niet echt goed gezien maar kreeg de indruk dat...