uploaden mislukt
Ik heb zojuist drie foto's geplaatst. Toen ik de vierde foto wilde uploaden, kreeg ik dat gekke beest te zien met de mededeling dat de pagina helaas niet gevonden was.
Rararara .....
Ik heb zojuist drie foto's geplaatst. Toen ik de vierde foto wilde uploaden, kreeg ik dat gekke beest te zien met de mededeling dat de pagina helaas niet gevonden was.
Rararara .....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (9)
Beste fotografen,
Er zijn verschillende redenen waarom het soms niet lukt om een foto op de website te zetten:
1. Ik krijg een HTTP-error
Er zijn verschillende problemen met het uploaden van foto's. De http-error duidt meestal op een foto die veel te groot is voor onze website. Zelfs als de foto toch onder de 2 Mb is, blijkt deze door een filter veel groter te zijn en onze site kan dat (op dit moment) niet aan. Let dan er op dat de foto maximaal 2000 pixels hoog en/of breed is. Voor het web is het namelijk ook niet nodig om veel grotere foto te uploaden. Het maakt een site trager en kost meer energie om op te slaan. Gebruik bijvoorbeeld voor het verkleinen een Photoshop of Paint, maar er zijn ook verschillende programma's beschikbaar online.
2. Ik krijg een 'Pagina niet gevonden'
Fotografen melden ook dat ze een 'Pagina niet gevonden' melding krijgen als ze een speciaal teken in de titel gebruiken. En dan gaat het om tekens als è en ü, tekens die normaal gebruikt moeten kunnen worden. Dit is een bug die opgelost moet worden maar voor nu raden we de fotografen aan deze tekens te vermijden in de titel.
Mocht dit niet helpen dan kunnen jullie ons het best mailen dan krijgt u zsm antwoord.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
haha, hier lukt t wel :-)
Het gaat om deze foto.
Na meer dan een jaar niet op deze site geweest te zijn, wilde ik vandaag weer eens proberen wat foto's te plaatsen.
Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet.
De grootte in mb 1,53, zou geen probleem moeten zijn.
Ook de filenaam nog eens aangepast maar dat geeft geen oplossing
De tekst in de titel eenvoudig gehouden, nog geen succes.
Ik denk dat het ontmoedigings beleid van Vara succes gaat krijgen.
Vriendelijke groet,
Frank Bos.
Hoi Harry,
Misschien ligt het aan bepaalde tekens die je in de titel gebruikt. Dat was bij mij in ieder geval de oorzaak Het gaat om extra tekens: e mag wel, é ê ë è levert problemen op. Ik hoop voor je, dat dit de oplossing is.
Vriendelijke groet,
Tjerk
Hier gaat het òòk niet als je je foto wilt uploaden , kan de juiste pagina blijkbaar niet gevonden worden...
Mooi klote
t
Helemaal met je eens, Jeanette. Ik moet ook steeds opnieuw inloggen.
Mijn probleem is overigens opgelost. Ik herinnerde me opeens, dat bepaalde tekens in de titel bij een foto uploaden onmogelijk maken.
Wat stinkt het hier lekker, hè ? wordt niet geaccepteerd
Wat stinkt het hier lekker ... levert geen problemen op
WAT EEN STOM GEDOE!!
soms denk ik: een mooi boek lezen is ook leuk.
Eigenlijk gaan er nog veel meer dingen nog steeds niet goed; ik moet nog iedere keer inloggen. Echt te gek voor woorden dat ´men´ na al die tijd nog steeds niet in staat blijkt dat op te lossen.
Dwz. als je betere professionals die klus zou laten klaren was het waarschijnlijk zo gepiept, maar de mensen die hier mee bezig zijn bakken er helaas nog steeds niks van. Heel slecht ook voor VARA/BNN, dat men niet in staat is een betere, goed werkende site in elkaar te (laten) zetten. Waarom laten jullie er toch niet eens andere mensen met meer kennis en ervaring aan werken? Dit klungelt nu al zó lang door, echt héél vervelend en demotiverend, en het resultaat is, dat er alsmaar meer mensen de site verlaten.Heel erg jammer! Vooral ook voor de hardwerkende mensen achter de schermen die het ook graag anders zouden zien.