Welke keversoort?
Deze kevers bij een beukenboomstronk gezien. Geen idee welke dit is. In mijn insectenboeken kan ik deze niet vinden.
Wie herkent deze. BVD everdien
Deze kevers bij een beukenboomstronk gezien. Geen idee welke dit is. In mijn insectenboeken kan ik deze niet vinden.
Wie herkent deze. BVD everdien
Kan iemand mij vertellen wat dit is? Je ziet hem/haar bijna niet op het hout. Hij zat op een houten paal op een paarden pensionstal in Stompwijk.
Enschede.26-09.Kleine spin.
welke nachtvlinder zou dit kunnen zijn? hij viel me op door zn grootte, ca. 3,5-4 cm.west-brabant
Als ik een tijdje bezig ben op de fotosite krijg ik regelmatig de foutmelding‘ Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorverwezen.’ Ik ben er achter gekomen dat als je de geschiedenis en websitedata wist het probleem dan voorlopig is opgelost. Ik krijg deze foutmelding alleen op ...
Vanmorgen (24/9) opeens een massa Spekkendieven op onze muur en voordeur. Sommigen aan het paren. De meeste hingen stil, voorzover dat lukte in de pittige wind. Ik had dit verschijnsel nog nooit gezien.Santpoort-Noord.
Wat voor vlinder hoort er bij deze rups.
Deze zwammen vond ik op de stamvoet van een eik. Soort is echter niet te achterhalen, wie kent deze zwam
Gezien deze week in Luxemburg