Is dit een Hazelworm?
We hebben hem gezien op 17 september bij Den Treek Henschoten, gemeente Woudenberg.
We hebben hem gezien op 17 september bij Den Treek Henschoten, gemeente Woudenberg.
Vandaag zag ik in het Horsterwold, Zeewolde Flevoland deze kluifzwam. Wie kan mij vertellen welke spin er op zit.Alvast hartelijk dank, Wilma
Vandaag zag ik deze koningsmantels in het Horsterwold bij Zeewolde in Flevoland. Wie kan mij vertellen welk insect er op de hoed loopt?Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Dit zat op onderkant van planten. Is het een schimmel of een soort paddestoel?Ik vond het in een park in Heerlen.
dit elfenbankje zag ik op een omgevallen boom in Plantloon in Waalwijk.
Heb zelf al veel gezocht en kom uit bij een fluweelelfenbankje maar twijfel daaraan.
Graag uw mening.
Bvd
Marjan
Deze spin wandelde gisteren, dinsdag 20 oktober 2020 op zijn gemak over ons tuinpad in de stad Groningen. Ik heb al heel wat spinnen gezien maar deze grote oranje spin is nieuw voor mij. Het lijkt een soort kruisspin maar dan met een groot kogelrond lijf. Weet iemand hoe hij heet?
Een vriendin vroeg mij wat deze bolletjes op de grassprieten kunnen zijn, heeft iemand een idee?
Aangetroffen in Buren (GLD) in het gras.Oranje stropharia of zwartwordende wasplaat of ????
Wat zijn dit voor donkere wurmen