kleine oorwurm?
welk beestje is dit hij is de helft kleiner dan een oorworm?alvast dankl.gr.Petjoe
welk beestje is dit hij is de helft kleiner dan een oorworm?alvast dankl.gr.Petjoe
Dit weekend was ik me aan het verbazen over de hommels, bijen en citroenvlinder in mijn Hilversumse tuin, maar een juffer in de toch wel droge tuin is een totale verrassing. Alleen ik herken de soort niet. Weten jullie wat het is?
Men zeg dat mezen schelpkalk nodig hebben, maar waar kan ik dat kopen?Beeztees Hokwit Natural van de Welkoop bedoelen ze dit?
Wie oh wie heeft dit type drollen (volledig groen) al eens eerder gezien en weet van welk dier ze afkomstig zijn? (ze zijn niet van zwaan of gans).Mvrgrt,ADW
Ik zou graag de naam weten van deze vogeltjes. Ze zaten in een plas aan de kant van de weg in Lauwersmeer.Dank u, Natan
Tijdens onze wandeling, de sneeuw ligt nog op de velden, de wegen zijn schoon, maakt deze rups zijn oversteek. Kattendijkseweg Goes. Welke rups is dit?
Op de Waterberg, n klein natuurgebiedje (in 2015 als oerbos uitgeroepen) achter het Openluchtmuseum, loop ik dagelijks en heb veel aan dieren gezien, reeën, vossen, boommarter en veel vogels. Nou wordt daar opeens een mountainbike route dwars doorheen aangelegd, veelal precies op de wildwissels van...
Hallowelke vogel is dit? Rietgors of een grijskopgors, of toch weer een ander.?
Een bioloog is in Westerbork op zoek gegaan naar het zinkviooltje om de barak van Anne frank te lokaliseren.Anna heeft zink batterijen schoon gemaakt een paar maanden tijdens haar verblijf in Westerbork.Ik heb dit in de krant gelezen een aantal jaren geleden, maar kan het artikel niet terug vinden.W...