Voetstapjes in de sneeuw
Welk dier liep er door mijn tuin? De pootafdrukken zijn kleiner dan die van een kat.
Welk dier liep er door mijn tuin? De pootafdrukken zijn kleiner dan die van een kat.
Kan iemand mij helpen met het bepalen welke vogel dit is? Hij is gezien op 13 februari in een tuin in Amersfoort.
Vannacht zijn hier duizenden dode muggen als regen uit de lucht gevallen.
Wat kan de oorzaak zijn?
Zal, denk ik, met de vorst te maken hebben.
Locatie Rhoon-Portland 13-02-2021
Kan een roodborstje zich vastklemmen?
Wie weet van welke vogel deze veer is. Gevonden langs de IJssel, staat vaak een torenvalk te bidden, maar dit is volgens mij geen torenvalk.
Ik zag deze grote bonte specht (zwart petje dus geen middelste). Ik vind alleen zijn rode borst zo opvallend. Is dit normaal?
Groet, Saskia
In september vond ik veren op een fietspad (met aan beide kanten een rij bomen en struiken, daarachter weilanden en een beekje in de buurt). Op de foto de verschillende soorten veren die er lagen. De veer linksboven is +/- 10 cm, de veer rechtsonder +/- 6,5 cm. Ben benieuwd van welke soort vogel dez...
Zag deze vogel in het weiland, iets kleiner dan meerkoetje.Is dit een grutto?Woon dicht bij de polder en daar schijnen ze te zitten.
Ik vond vanmorgen sporen in de sneeuw en ik vroeg mij af van welk dier ze zijn. Iemand enig idee waar dit van is?